Just thought I would give anyone a head's up about a limo company I've been dealing with for the past two weeks trying to get my deposit back. Believe it or not, Royalty Limos has not given my deposit back after we cancelled with them about 2 weeks ago. I've had to fax over our bank statements to prove that they actually took the money from our account (Hello, they have the receipt!!!) and still nothing. My fiance and I have had nothing but problems with this company. I know they have gotten great reviews, but I just wanted to share my experience, it's been aggravating me for 2 weeks.
Nina
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Well why did you have to cancel them?
Did you sign anything before you gave a deposit?
camerakrazie
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
thanks for letting us know...will keep a mental note about that one
sugarkube4
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
my FH is leary about using them as well.. what happened that made you cancel?
beautyq115
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Did you sign anything stating that you could get the deposit back???
Missladybug15
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
wow I am shocked I only heard fantastic reviews about them, why did u cancel?
bride2b24
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Posted by Missladybug15
wow I am shocked I only heard fantastic reviews about them, why did u cancel?
same here.....i hope all works out...
MrsMichel07
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Hummmm yea... why did u cancel?
babylon bride
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Hope it all works out for you.
ali120206
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Sorry to hear that, why did you cancel with them?
BKtoLI
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
FYI Deposits are just that...deposits and 99% of the time are non refundable regardless of when you cancel. So if you signed a contract, they technically don't have to refund anything just because you cancel.
Trust me, I know, I already lost one deposit when I switched florists.
kam0813
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
i'm sorry you had a problem...they never gave me any problems with refunding my deposit when we cancelled with them
Soon2BeMrsS
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Wow that's surprizing, I'm so sorry to here that you had a difficult time....
hmpena
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
So sorry to hear that. What happened that made you cancel?
MrsMichel07
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Bumping.... I want to know what happened????
lcherian
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
that's friggin ridiculous considering that you booked them for a date that is over a year away. they should easily be able to rebook those cars.
jnrrb
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
Thanks for the heads up.
bride_to_be_2007
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
yeah i agree....you dont usually get a deposit back
D's Girl
Posted:
Member since
Re: VENDOR RANT
I am sure there was something in the contract that said something about Deposits. I am very surprised though, I hear nothing but great things about them.
I would call again and speak to the Owner, I am sure they will work something out with you